Monday, July 8, 2013

Jalan-jalan Floria Putrajaya 2013

Assalamualaikum...
Entry yang mengambil masa yang lama untuk dipublishkan...huhuhu..
Hrmmmm,dah lama beno blog nie sunyi,sunyi dari entry2 terkini......ikutkan banyak benda nak citer,cuma tak rajin nak menulis entry yang panjang2....kali  nak luangkan sikit masa  utk mengupdate entry blog SDR nie.....
Hari ahad,23 Jun 2013,jam 9.30pagi,saya ,anak2 dan 2 org adik gilah jalan2 ke Festival Floria Putrajaya 2013.Tahun2 sebelumnya saya dan anak2 akan pergi dgn en hubby.Tapi kali nie saya pergi berasingan kereta .En hubyy dh gi awal,coz nak tangkap gambar katanya.Dia gi dgn kawannya.

Bila dah bawa kereta asing nie,senanglah sikit,nak balik lambat pun x kisah......puaslah jugak berjalan,tgk2 lanskap,taman2 bunga,...Keadaan cuaca masa tu diselubungi jerebu,ramai jugak pengunjung yg pakai mask,tapi kami anak beranak,sorang pun x de yg pakai mask.....

Anak-anak ,wyda & saya.

Anak-anak,Ely & saya.









Ada banyak lagi gambar2 yg nk diuploadkan,In Sya Allah,tgk kelapangan yg ada,nanti akan diupdatekan sikit2....

No comments:

Post a Comment

Indahnya duniaku

Suka duka kehidupan,tempat yang jatuh lagi dikenang inikan pula memori terindah dan kenangan manis,semanis wajah anak-anak yang menyinari setiap detik kehidupanku....:)